Sunday, November 27, 2005

Mr. Miyagi

Het is niet waar. Mr. Miyagi is overleden. Er blijft niks meer over van mijn jeugdhelden, ze laten me allemaal in de steek.

Mr. Miyagi kennen jullie natuurlijk allemaal van de Karate Kid films, waar hij de karate leraar was van Daniel-San. Dankzij zijn trainingen, die varieerden van vliegen vangen met stokjes tot de auto wassen tot met een trommeltje spelen, wint Daniel-San het prestigieuze karate toernooi, en verandert hij van bang mietje tot machtige macho, met vriendinnetje natuurlijk.


Image hosted by Photobucket.com
Mr. Miyagi en Daniel-San in betere tijden.

Image hosted by Photobucket.com
Mr. Miyagi Junior is ontroostbaar

Image hosted by Photobucket.com
Ik wil de DVD. Hebben ze die gewoon bij de reguliere DVD zaak?



Gelukkig is er naast dit droevige nieuws ook nog iets om blij van te worden. Ja, ik meen het. Een foto van een straaljager die door de geluidsbarriére breekt. Helemaal voor jou. Wat ben ik lief hé?

Image hosted by Photobucket.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home