Sunday, November 13, 2005

Psst, ik leef weer

Nee, ik heb je niet voor het lapje gehouden door te doen alsof ik dood was. Ik had gewoon een lange periode van geen tijd, in combinatie met geen inspiratie (je hoort dat ik in de tussentijd heb leren rijmen)

Maar ik heb nou besloten om mn weblogje eindelijk weer eens op te pakken, want ik werd een beetje moe van de honderden e-mails die eisten dat ik terugkeerde op het wereldwijde web. Ik ben er weer, niet meer zeuren, okee?

Maar wat heb ik dan te melden? Nou, jullie kennen Banksy natuurlijk allang, of niet? Hij heeft laatst een expositie gehad, waar als vanouds weer veel ophef over is geweest.

Quote van Banksy:
I thought it got a four star review in the paper until I realised it actually said "total ****"

Hieronder staan twee mooie voorbeelden van Banksy's humor, en ik moest er serieus om schatergrinnikken.

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

2 Comments:

At 11:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Andy, die plaatjes.. dat zijn toch parodieën op andere afbeeldingen? Alleen heb ik het origineel zo niet voor de geest. Dus... welke is dat?

 
At 11:54 AM, Blogger Andy Cucumber said...

dat was toch geen serieuze vraag he?

dit zijn in feite de originelen, alleen zijn er wat dingen veranderd of toegevoegd....

 

Post a Comment

<< Home