Friday, November 25, 2005

Artic Monkeys

Ik zat gister vanuit mijn luie bank MTV te kijken, en toen verscheen daar de videoclip van de Artic Monkeys. Het eerste wat ik dacht was "Woow, sinds wanneer zendt MTV video's uit de jarenn 60 uit?" Het zag er namelijk precies uit als een TV-optreden uit die tijd, en alles klopte gewoon, van het licht tot de kleding tot de kapsels tot hoe hoog de giaren hangen. Het liedje (I bet you look good on the dance floor) klonk ook erg lekker, en toen stond er op het einde van de clip dat het liedje uit 2005 kwam. Wat een verrassing!


Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor


Kortom, dit is dus een band om op te letten, want ik verwacht nog wel meer leuke dingen van ze. Ik hou je op de hoogte

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home