Monday, December 27, 2004

Dilemma

Een paar daagjes terug heb ik eens wat gezocht op Marktplaats, en toen vond ik deze Nirvana bootlegs:





Allebei hele leuke shows die ik ook graag willen hebben, alleen kosten ze 25 euri per stuk :(. Dus ik mailen naar die meneer of ie er niet wat van af wou doen, en toen zei hij dat de bootlegs van zn buurman zijn, die financieel zo krap zit dat ie zn computer al heeft moeten verkopen en nu dus aan zn bootleg collectie begint. En dan vind ik het dus kei zielig om af te dingen, maar die meneer zegt dat dat bij Marktplaats hoort. En nou betwijfel ik dus of dat verhaaltje wel waar is van z'n buurman. De meneer zei ook dat ik ze misschien voor 20 euro per stuk kon krijgen, maar dat vind ik ook nog te duur

dus, lieve lezers, help me!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home